On siis aeg enda reisipäevik kokkutõmmata, aga enne veel pean tunnistama, et sain Annikalt väga kurja tagasisidet. Ma suutsin unustada ühe väga tähtsa fakti selle seitsmekohalise takso kohta. See polnud lihtsalt takso vaid takso LIMUSIIN. Ei tea kuidas ma nüüd nii rängalt sain eksida, aga vähemalt olen endast andnud parima, et viga parandada. Veelkord vabandan Annika ees selle eksituse pärast. Minu esimene avalik vabandamine 😀

Nüüdses osas saan ma rääkida meie tagasi tulekust maarjamaale. See ei möödunud kahjuks nii valutult kui lootsin. Meil oli plaan jõuda kuskil südaööks Poola ning seal odavas motellis ööbida. Õnneks polnud planeerijad nii sinisilmsed ning ei olnud ühtegi tuba ära broneeritud.

Esimene takistus tekkis Saksamaa kiirteel ning seal ei saanud me aru miks on tekkinud ummik. Tund aega ning kümme kilomeetrit edasi selgus, et rekka oli sõitnud läbi piirete vastassuuna vööndisesse. How fun is that? See siis röövis korraliku tüki meie ajast. Edasi saime veel mõned sajad kilomeetrid liikuda, kui seisime silmitsi uue ummikuga. Meeldiv seisaks taaskordses ummikus. Millegipärast mulle tundus, et seekord läks kiiremini, aga ma pole selles nii kindel.

Me vist olime Poola piiri ületanud kuskil kahe ajal ning siis polnud enam mõtet kuskile motelli maanduda vaid otsustasime bussis magada mingi tankla ääres. Polnud just unistuste ööbime, aga asi seegi.

Hommikul võtsime taas tuurid üles ja hakkasime Varssavi poole liikuma. Nüüd ei olnud enam nii kiire ja sai vabalt ka linna külastada. Nautida olukorda, et sa oled jõukas inimene kuigi sa teenid Eestis keskmist palka ja enda riigis midagi lubada ei saa.

Ettevalmistused Varssavisse hakkasid juba tanklas kus igaks-juhuks võtsime välja zlotte, et vanalinnas ikka ostelda saaks. Mina võtsin välja 50 zlotti mis siis oli kusagil 13 eurot ja peab arvestama ka valuuta maksu. Seega Varssavisse jõudes parkisime oma auto kohe vanalinna kõrvale. Sealt hakkas kohe see pull pihta. Meie autot juhatas parkima Poolakast väike hobbit kes järas mingit mini pitsat ja oli jummala kännis. Vähemalt oli tuikumis intervall piisavalt adekvaatne, et meid ilusti ära parkida. Kesklinna kohta oli parkimise hind üsna odav- 6zlotti tund.

Nõndaks me asusime tiirutama vanalinna vahel, kuid see ei paistnud silma just millegi erilisega. Veidi meenutas Tallinna vaeset venda, aga samas polnud ka midagi viga. Tundus teine ka veidi väikse võitu. Ringi liikudes me nägime ka väikest litsi kes nurga peal ootas oma kliente, aga ta nägi välja kole kui öö. See oli üks suuremaid vaatamisväärsusi mis Poole imagoga kokku käib.

Muidugi ma nüüd ei taha nii halb inimene olla ja seda linna täiesti maha teha. Ma eeldan, et see koht kus me sõime oli midagi taolist Tallinna raekojaplatsiga ning selle restorani hinnas olid ikka mega odavad eurodes. Mina võtsin edndale prae ja siidri ning see läks kokku maksma 60 zlotti mis siis eurodes teeb umbes 15. Muidugi sinna lisati juurde ka jootraha ehk siis tegelikult oli jook ja toit odavam. Minu jaoks oli veidi kummaline, et sa valid omale toidu välja ja sellele lisaks pannakse ka jootraha. Ma oleks muidu ka jootraha jätnud sest zlottidest oli nagunii vaja lahti saada.

20170429_143212

Külastasime ka ühte toredat puhvetid kus baarman veidi rääkis vanalinna ajalugu. Pärast teist maailmasõda oli kogu vanalinn maatasa pommitatud ning kuuekümnendatel hakkas selle üles ehtamine. Pärast seda juttu ma mõtlesin, et äkki sellepärast ei tekkinud mul mingit ajaloolist tunnestust.

20170429_141326

Edasi meil polnud muud kui algas siis sõit Pärnu poole. Tee oli nõnda pikk, et kusagil Läti-Eesti piiril ei olnud mul enam ühtki kanni osa mille peal istuda ning tunne oli, et panen kivid tasku ja hüppan jõkke. Lõppude lõpuks ma võin siin vinguda niiii palju kui tahan, aga selle reisiga jäin ma väga rahule ja ootan juba järgmist. Plaanide kohaselt peaks järgmine reis viima meid Horvaatiasse, aga eks näis mis saab.

Advertisements

Üks kommentaar “[236] Amsterdami reis vol 4

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )